עמוד:39

כְּשֶׁקוֹרְאִים עַל מַסָעוֹת, אֶפְשָׁר לִפְגֹשׁ אֶת הַמִלִים : פְּסִיעָה נְסִיעָה הֲלִיכָה דֶרֶךְ צַעַד . . . ��י◌ 1 . �◌וֹ�◌ת 2 . ����◌ 3 . �וֹ���◌ 4 . ���וֹן 5 . מַתְאִימָה לִשְׁתֵי מִלִים מֵהַרְשִׁימָה לְמַעְלָה . ��י�◌ 1 . הַתַבְנִית כִּתְבוּ אוֹתָן בַּמַחְבֶּרֶת . - דֶרֶךְ תַרְמִיל אוֹ שְׁבִיל ? ��י◌ 2 . אֵיזוֹ מִלָה תַתְאִים לַתַבְנִית 3 . גַם הַמִלִים צְעִידָה דְרִיכָה נְדִידָה קְשׁוּרוֹת לְמַסָעוֹת . אֵיזוֹ תַבְנִית מְשֻׁתֶפֶת לִשְׁלוֹשׁ הַמִלִים ? כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת . 1 - ד דֻגְמָה : 4 . כִּתְבוּ אֶת מִסְפַּר הַתַבְנִית שֶׁמַתְאִימָה לְכָל אִיוּר . א ה ג ד אֵיךְ קוֹרְאִים אֶת זֶה ? ב 39 39

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר