עמוד:31

עֲדִי לְבַד בַּבַּיִת למורה | בקומיקס יש מילה חדשה שצריך להקנות לתלמידים לפני הקריאה : "לבד" . המילים כן, לא מוקנות כאן כמילים שלמות ולא בשיטה הפונטית . אלו מילים שכיחות שהתלמידים כבר מכירים אבל טרם למדו לקרוא . את המילה "עכשיו" התלמידים פגשו כבר בסיפור להבנת הנשמע הראשון בחלק כותבים וקוראים, ועכשיו הם יכולים לקרוא אותה . את המילים "התחלה" ו"סוף" התלמידים כבר פגשו בחלק אלף בית ( התחלת המילה, סוף המילה ) . לפעילות הראשונה יש 2 תשובות נכונות, ולפעילות השנייה – 3 תשובות נכונות . אחרי הפעילות אפשר לחלק את התלמידים לשלשות ולהמחיז את הקומיקס . מִי בַּבַּיִת בַּהַתְחָלָה ? הַקִיפוּ . מִי בַּבַּיִת בַּסוֹף ? הַקִיפוּ . סָבְתָאאַבָּאאִימָאעֲדִי לִיאַתסַבָּאאִימָאעֲדִי אַתְ בַּבַּיִת ? הַי, עֲדִי . הַי, לִיאַת . אִימָא בַּבַּיִת, אֲבָל… אֲנִי לְבַד . אַתְלְבַד בַּבַּיִת ? כֵּן, אֲנִי בַּבַּיִת . עַכְשָׁו אַתְ לֹא לְבַד . לֹא, אֲנִי לֹא בַּבַּיִת . אַתְ בַּבַּיִת ? 31

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר