עמוד:30

30 הַמְשִׁיכוּ אֶת הַסִפּוּר וְכִתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת : מָה קָרָה כְּשֶׁהָאוֹתִיוֹת נִפְגְשׁוּ עִם רֹאשׁ הַמֶמְשָׁלָה ? מָה הֵן בִּקְשׁוּ מִמֶנוּ ? מָה רֹאשׁ הַמֶמְשָׁלָה הִבְטִיחַ לַעֲשׂוֹת ? הַאִם מַשֶׁהוּ הִשְׁתַנָה אַחֲרֵי הַפְּגִישָׁה הַזֹאת ? 6 הַמִשְׁפָּט שֶׁהָאוֹתִיוֹת חִבְּרוּ הוּא בֶּאֱמֶת חָשׁוּב ? לָמָה ? בּוֹאוּ נְדַבֵּר לְפִי הַסִפּוּר, הַזַחַל הִצִיעַ לָאוֹתִיוֹת לוֹמַר מַשֶׁהוּ חָשׁוּב . מָה הָאוֹתִיוֹת כָּתְבוּ ? הַשְׁלִימוּ . מִי יִתֵן וְיָד . 5 בִּתְחִלַת הַחֵלֶק הַשֵׁנִי שֶׁל הַסִפּוּר, עוֹד דְמוּת דִבְּרָה עִם הָאוֹתִיוֹת . 4 מִי הַדְמוּת ? • אֵיךְ הִיא נִרְאֵית ? • גַם אַתֶם יְכוֹלִים לִכְתֹב דְבָרִים חֲשׁוּבִים : לַמִשְׁפָּחָה, לַחֲבֵרִים וְגַם לִמְבֻגָרִים אֲחֵרִים . אֵיזֶה מִשְׁפָּט תִרְצוּ לִכְתֹב ? 7

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר