עמוד:19

19 “ נִדְמֶה שֶׁהָאוֹתִיוֹת קוֹפְצוֹת וּבָאוֹת, זוֹ אֵצֶל זוֹ בְּשׁוּרָה מִסְתַדְרוֹת . ” 2 הַשְׁלִימוּ יֵשׁ אוֹ אֵין כְּמוֹ בַּדֻגְמָה . א . יֵשׁ אַל וְ לא • יֵשׁ גֶשֶׁם וְ מגש • יֵשׁ לוּחַוְ חול • יֵשׁ גַן וְ נג • כִּתְבוּ בַּמְקוֹמוֹת הַמַתְאִימִים אֶת שְׁמוֹת הַיְלָדִים וְהַיְלָדוֹת בַּכִּתָה ב . לְפִי הָאוֹת הָרִאשׁוֹנָה שֶׁל הַשֵׁם . הַשְׁלִימוּ : ג . הֲכִי הַרְבֵּה שֵׁמוֹת בַּכִּתָה מַתְחִילִים בָּאוֹת . אֵין בַּכִּתָה שֵׁם שֶׁמַתְחִיל בָּאוֹת . צִבְעוּ אֶת הַשׁוּרוֹת שֶׁכָּתוּב בָּהֶן "יֵשׁ" . ב . מְצָאתֶם 5 שׁוּרוֹת ? כָּל הַכָּבוֹד ! נַקְדוּ אֶת הַמִלִים שֶׁכָּתוּב לְיָדָן "יֵשׁ" וְאִמְרוּ אוֹתָן בְּקוֹל . ג . יֵשׁ בְּדִיוּק אוֹתָן אוֹתִיוֹת, רַק בְּסֵדֶר אַחֵר, וְ דָג בַּמִלִים גָד וְיֵשׁ בְּעִבְרִית עוֹד הַרְבֵּה מִלִים כָּאֵלֶה . יֵשׁ צָף וְ פץ • יֵשׁ קַר וְ רק • יֵשׁ עֵץ וְצע • יֵשׁ דְלִי וְ ילד • אֵין יֵשׁ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר