עמוד:16

16 מָה רָאֲתָה כַּרְמֶל כְּשֶׁהִיא הִסְתַכְּלָה עַל הַיְלָדִים בַּכִּתָה ? א . לָמָה כַּרְמֶל חִיְכָה ? ב . 6 בַּחֲרוּ עַל מָה לִכְתֹב וְכִתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת . א . 7 קִרְאוּ מָה שֶׁכְּתַבְתֶם וּבִדְקוּ : ב . הַאִם הַכְּתָב שֶׁלָכֶם בָּרוּר ? הַאִם מִי שֶׁיִקְרְאוּ אֶת מָה שֶׁכְּתַבְתֶם יָבִינוּ מָה רְצִיתֶם לְסַפֵּר ? הַטֵקְסְט הוּא שֶׁלָכֶם, אַתֶם יְכוֹלִים לְהוֹסִיף, לְשַׁנוֹת אוֹ לְתַקֵן . הַאִם אַתֶם מְרֻצִים מֵהַכְּתִיבָה שֶׁלָכֶם ? סַמְנוּ . אוֹ כַּרְמֶל חָזְרָה הַבַּיְתָה וְסִפְּרָה : הַיוֹם, בַּכִּתָה . . . מָה כְּדַאי לַעֲשׂוֹת כְּדֵי לְהָקֵל עַל תַלְמִידִים חֲדָשִׁים בַּכִּתָה ? מְרֻצה מְאוֹדמְרֻצהדֵי מְרֻצהלֹא מְרֻצה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר