עמוד:59

עמוד 1 גַל שׁוֹקוֹלָד . אַיָה : ״אֵיפֹה גַל ? ״ דַפְנָה לֹא גֶזֶר . נִיר שׁוֹאֵל : ״רוֹן, מָה אַתָה ? ״ נוֹעָה שׁוֹתָה מִי ץ וְ : ״מִיץ טָעִים ! ״ אֶרֶז לְיַד לִילִי . קֶרֶן רָצָה וְ . אוֹהֵב | אוֹהֶבֶת שׁוֹאֵל | שׁוֹאֶלֶת אוֹהֵב | אוֹהֶבֶת כּוֹתֵב | כּוֹתֶבֶת אוֹמֵר | אוֹמֶרֶת יוֹשֵׁב | יוֹשֶׁבֶת צוֹחֵק | צוֹחֶקֶת הַשְׁלִימוּ . למורה | בפעילות זאת התלמידים יכולים לקרוא לראשונה פעלים ששמעו בעל פה : אוהב / ת, שואל / ת, אומר / ת, צוחק / ת . כדאי להפנות את תשומת ליבם לכתיב של המילה "איפה" ( במשפט השני ) שהם כבר מכירים – חולם חסר ואחריו ה שותקת . צוֹחֵק - צוֹחֶקֶתכּוֹתֵב - כּוֹתֶבֶתיוֹשֵׁב - יוֹשֶׁבֶת 59

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר