עמוד:20

למורה | בפעילות הראשונה – במילים "עף - עפה" כדאי להפנות תשומת לב לאות פ בצורת הנקבה לעומת ף בצורת הזכר . בפעילות השנייה צריך להיזכר במילה המתאימה לכל ציור, לחפש ולהקיף אותה בתפזורת . מָה מַתְאִים לַצִיוּר ? כִּתְבוּ . פַּרְפַּר עָף | פָּרָה עָפָהאַרְנָב רָץ | עַכְבָּר רָץ הַקִיפוּ אֶת הַמִילִים לְפִי הַצִיוּרִים . גָזוָרְבַּ רבָּכְעַה יְגדָקְזָ טְרפַּרְפַּ הרָפָּבצָ יַלְדָה קָמָה | יַלְדָה רָצָה 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר