עמוד:39

כְּשֶׁקוֹרְאִים עַל מַסָעוֹת, אֶפְשָׁר לִפְגֹשׁ אֶת הַמִלִים פְּסִיעָה נְסִיעָה הֲלִיכָה דֶרֶךְ צַעַד . . . ��י◌ א . �◌וֹ�◌ת ב . ����◌ ג . �וֹ���◌ ד . ���וֹן ה . מַתְאִימָה לִשְׁתֵי מִלִים מֵהַרְשִׁימָה לְמַעְלָה . ��י�◌ 1 . הַתַבְנִית כִּתְבוּ אוֹתָן בַּמַחְבֶּרֶת . - דֶרֶךְ תַרְמִיל אוֹ שְׁבִיל ? ��י◌ 2 . אֵיזוֹ מִלָה תַתְאִים לַתַבְנִית 3 . גַם הַמִלִים צְעִידָה דְרִיכָה נְדִידָה קְשׁוּרוֹת לְמַסָעוֹת . אֵיזוֹ תַבְנִית מְשֻׁתֶפֶת לִשְׁלֹ שׁ הַמִלִים ? כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת . 1 - ד דֻגְמָה : 4 . כִּתְבוּ אֶת מִסְפַּר הַתַבְנִית שֶׁמַתְאִימָה לְכָל אִיוּר . א ה ב ג ד אֵיךְ קוֹרְאִים אֶת זֶה ? 39 39

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר