עמוד:6

6 מבוא לפרק חלק מן הפעילויות דורשות השלמה אינטואיטיבית של סדרה לפי דְגם חוזר . הנה דוגמאות אחדות : דגמים של צבעים דגם של צורות דגם מורכב יותר רוב התלמידים יודעים כיצד להשלים, גם אם אינם מודעים במפורש לדגם החוזר ואינם יכולים להסביר את החוקיות . פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ צִבְעוּ לְפִי הַדְגָ ם . מְיָאוווווּ אֲנִי רוֹצֶה סִפּוּר . צִבְעוּ לְפִי הַדְגָ ם . פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ פִּנַּת הַבַּלָּ שֹ צַיְרוּ לְפִי הַדְגָ ם . צִבְעוּ לְפִי הַדְגָ ם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר