עמוד:13

13 כתיבת הקוד לחצו על הכפתור לבניית היישומון בעמוד המשחק באתר קוד פלוס . . 1 אתחלו את מיקום הכפתורים והמפלצת . . 2 הוסיפו למפלצת לולאה שבה היא תקטן מעט בכל כמה שניות . זכרו לאתחל את גודל המפלצת . כאשר לוחצים על כפתור התות המפלצת מגיבה . . 3 צרו אירוע שהמפלצת תוכל להגיב אליו : הוסיפו לכפתור התות תסריט כך שבלחיצה עליו הוא ישדר מסר – תות . הוסיפו למפלצת תסריט לאירוע קבלת המסר . 4 תות . באירוע זה המפלצת תגדל מעט, תחליף תלבושת למפלצת אוכלת תות, וכעבור שנייה תחזור לתלבושת הראשונה שלה . זכרו לאתחל את התלבושת של המפלצת . חזרו על שלבים 3 – 4 והוסיפו קוד להפעלת . 5 שאר הכפתורים המגדילים את המפלצת . הרחבת המשחק . 6 הוסיפו מנגינת רקע וצלילים בלחיצה על הכפתורים . היעזרו בתלבושות של המפלצת והוסיפו לה אנימציה בלחיצה על הכפתורים . רמז : היעזרו בלולאת חזור מספר פעמים . הגדילו מעט כל כפתור כאשר מצביע העכבר נוגע בו . כאשר מצביע העכבר זז מהכפתור, הקטינו אותו חזרה . רמז : כתבו תסריט שיש בו תנאי מורכב ( אם . . . אז . . . אחרת ) בתוך לולאת לעולמים . כאשר לוחצים על 100 - y : 0 קפוץ אל x : קבע גודל ל 65 % לעולמים חכה 3 שניות שנה גודל ב 3 - כאשר מתקבל מסר תות שנה גודל ב 3 קבע תלבושת ל עם תות חכה 1 שניות קבע תלבושת ל מפלצת כאשר לוחצים על דמות זו שדר מסר תות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר