עמוד:96

| מדריך למורה - פרק 5 96 שאלה : מה קורה כשהעכבר נוגע בטעות בקיר סגול ? . תשובה : במקרה זה עליו לחזור לנקודת ההתחלה ( ולפנות מעלה ) . הוסיפו את הבדיקה המתאימה לתסריט הלחיצה על הדגל הירוק : שאלו איזה סוג סיבוב מתאים לעכבר במשחק זה . לחצו על המילה "כיוון" ובחרו את הסוג . המאפשר סיבוב לכל הכיוונים : אפשרו לתלמידים לכתוב את התסריט בעצמם ולהרחיבו על פי ההצעות שבספר . שימו לב . 9 להוספה נכונה של צלילים . פעילות בכיתה - משחק קצב מטרת הפעילות היא להפנים את המושג אירוע באופן חווייתי, באמצעות ההמתנה לאירוע בזמן שעושים משהו אחר, ובאמצעות הטיפול בו כאשר הוא מתרחש . בפעילות זו על התלמידים למחוא כפיים לפי קצב שמורים להם, אך במקביל עליהם להסתכל כל הזמן ולבדוק אם התרחש אירוע הלחיצה על אחת הצורות ולהתנהג בהתאם . הצעה : הקצב יינתן על ידי אחד התלמידים או על ידי המורה . הצורות יוקרנו או יצוירו על הלוח . רפלקציה בקשו מהתלמידים לתאר את הפעילות בכיתה . שאלה : מהם האירועים שגרמו לתלמידים להגיב בעת מחיאות הכפיים ? תשובה : לחיצה על הצורות הצבעוניות . לעולמים נוגע בצבע ? אם אז y : 165 - קפוץ אל x : 165 - 0 פנה לכיוון Boing נגן צליל במה 90 כיוון

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר