עמוד:82

| מדריך למורה - פרק 4 82 אפשרו לתלמידים להתנסות בכתיבה עצמאית של הקוד לסרטון . . 6 ודאו כי התלמידים שומרים את עבודתם לצורך שימוש ביחידה הבאה . פעילות בכיתה - משפטי תנאי מטרת הפעילות היא לתרגל הוראות תנאי, לחדד את השוני בין הוראה רגילה להוראה מותנית ולזהות קווי דמיון בין משפטי תנאי בעברית למשפטי תנאי בשפת סקראץ' . בפעילות ניתנת למורה הזדמנות לשתף תלמידים פחות חזקים . התלמידים יקבלו מהמורה משפטים כאלה : אם יש לכם משקפיים אז שבו . אם 5 גדול מ- 3 אז קפצו . לאחותי יש היום יום הולדת . אם היום יום שלישי אז לכו קדימה שלושה צעדים . חשבו על מספר . אם אתם לובשים מכנסי ג'ינס אז הסתובבו ימינה . אמרו באיזו עיר אתם גרים . רוב שואל על תנאים מיכל וגיל כתבו את קטעי הקוד האלה לחללית : מה ההבדל במבנה של שני קטעי הקוד ? א . תנו דוגמה למצב שבו שני קטעי הקוד פועלים באותו האופן . ב . תנו דוגמה למצב שבו כל קטע קוד פועל באופן אחר . ג . הקוד של גילהקוד של מיכל Spiral נגן צליל Spiral נגן צליל מיקום אקראי קפוץ אל מיקום אקראי קפוץ אל נוגע ב כוכב לכת ? אם אז נוגע ב כוכב לכת ? אם אז 2נוחתים ! אמור למשך שניות 2נוחתים ! אמור למשך שניות כאשר לוחצים על דמות זו כאשר לוחצים על דמות זו בקוד של מיכל ההוראה נגן צליל נגן צליל אינה בשקע של לבנת התנאי . מצב שבו החללית נוגעת בנוגעת ב כוכב הלכת . מצב שבו החללית לא נוגעת בנוגעת ב כוכב הלכת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר