עמוד:38

| מדריך למורה - פרק 1 38 בנוסף, הקווים בעורך הווקטורי נראים חלקים יותר ואינם "מפוקסלים" : אם אינכם רואים את הכפתור הכחול התחתון שמחליף בין העורכים, נסו להקטין את רזולוציית הדפדפן ( לחיצה על הכפתורים Ctrl ומינוס ) . תלבושת שנוצרה במצב וקטור ניתנת לפירוק למרכיביה ומאפשרת להזיז חלקים כמו חלקי גוף . מומלץ להתנסות ביכולות של העורכים השונים . אפשרו לתלמידים להתנסות בכתיבת תסריט האביר והרחבתו . . 7 רוב שואל על ההוראה אמור . . . למשך כתבו את הקוד שמשמאל, הפעילו אותו וראו מה קורה . א . החליפו את ההוראה אמור למשך 2 שניות בהוראה ב . אמור בשלושת המקומות בלי לשנות את הטקסט, וראו מה השתנה . הסבר למורה : בסעיף א הדמות זזה 10 צעדים, אומרת "אחת", זזה 10 צעדים, אומרת "שתיים", זזה 10 צעדים ואומרת "שלוש" . בסעיף ב הדמות זזה 30 צעדים ואומרת "שלוש" . הוראת אמור בודדת ( בניגוד להוראה אמור למשך 2 שניות ) מייצרת בועת דיבור שתיעלם עם הוראת אמור הבאה . המחשב מבצע את ההוראות במהירות רבה, ולכן כל עוד אין הוראות חכה בין הוראות האמור, אי אפשר להבחין ביניהן . מה ההבדל בין ההוראה אמור להוראה אמור ג . למשך 2 שניות ? ההוראה אמור למשך אמור למשך 22 שניות שניות מציגה בועת דיבור למשך 2 שניות, ואחר כך ההוראה הבאה מתבצעת . ההוראה אמוראמור מציגה בועת דיבור שמופיעה רק עד להוראת אמוראמור הבאה, ולכן בדוגמה שבסעיף ב רק הבועה של ההוראה האחרונה תיראה . 10 זוז צעדים 10 זוז צעדים 10 זוז צעדים אחת אמור למשך 2 שניות שתיים אמור למשך 2 שניות שלוש אמור למשך 2 שניות כאשר לוחצים על

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר