עמוד:33

33 גילויים : ב . מספרים עשרוניים | © כל הזכויות שמורות למטח ב מספרים עשרוניים 3 המטרות • העמקת המושגים ״מספר עשרוני״ ו״רצף״ • העמקת המושג ״ציר מספרים״ . פתרונות 1 . כתבו שלושה מספרים עשרוניים הנמצאים בכל קטע . א . EFעטקב : , , ב . DEעטקב : , , ג . CDעטקב : , , ד . BCעטקב : , , ה . ABעטקב : , , א . כל מספר בין . . . 333 . 0 ל- 5 . 0 . ב . כל מספר בין 25 . 0 ל- . . . 333 . 0 ג . כל מספר בין 2 . 0 ל- 25 . 0 . ד . כל מספר בין . . . 1666 . 0 ל- 2 . 0 . ה . כל מספר בין 0 ל- . . . 1666 . 0 . 2 . א . דני ויוסי השוו בין תשובותיהם בסעיף ד של פעילות 1 ומצאו שכל המספרים שכתבו שונים זה מזה . כן, זה ייתכן, כי בין כל שני מספרים יש אין-סוף מספרים . האם זה ייתכן ? הסבירו : ב . בבדיקה שנערכה בכיתה נמצא שתשובותיהם של כל 40 התלמידים בסעיף ד של פעילות 1 שונות לגמרי זו מזו . האם זה ייתכן ? התשובה זהה לתשובה בסעיף א . הסבירו : 1 1 4 1 15 16 ABCDEF3 10 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר