עמוד:30

30 גילויים : קוביות משחק | ז . זהו הטלות | © כל הזכויות שמורות למטח כאן צריך להשתמש בלוחות שבדפי סימון ההטלות המצורפים בסוף החוברת לתלמיד . הכוונה היא לסמן בכל אחד מהלוחות הטלות המתאימות לתכונה מסוימת . הצעות לדיון מסכם מומלץ למקד את הדיון בדרכים השונות שבהן השתמשו התלמידים כדי למצוא את התכונות המשותפות לכל גרף . לאחר הדיון אפשר לבקש מהתלמידים לחפש ביחידה הקודמת גרפים ותכונות הדומים לאלה שביחידה הזאת . ט . מספר אחד כפול מהמספר האחר . הַתְּכוּנָ ה הַמְּשֻׁתֶּפֶת : קֻבִּיָּ ה כְּחֻלָּה קֻבִּיָּ ה קֻבִּיָּה כְּתֻמָּה כְּחֻלָּה 2 1 1 2 2 4 4 2 6 3 6 3 6 5 4 3 2 1 6 5 4 3 2 1 קֻבִּיָּה כְּתֻמָּה ח . הַתְּכוּנָ ה הַמְּשֻׁתֶּפֶת : קֻבִּיָּ ה כְּחֻלָּה סכום שני המספרים הוא מספר זוגי . 6 5 4 3 2 1 6 5 4 3 2 1 קֻבִּיָּה כְּתֻמָּה קֻבִּיָּ ה קֻבִּיָּ ה כְּתֻמָּה כְּחֻלָּה 5 4 1 1 2 1 2 2 וכן הלאה אֶתְגָּרִים 2 . נַסּוּ לַחְשֹׁב עַל תְּכוּנָה כָּלְשֶׁהִי . סַמְּנוּ אֶת כָּל הַנְּקֻדּוֹת הַמְּיַצְּגוֹת אֶת הַהֲטָלוֹת בַּלּוּחוֹת שֶׁבַּדַּף לְסִמּוּן הֲטָלוֹת הַמְּצֹרָף בְּסוֹף הַחוֹבֶרֶת וּתְנוּ לְחָבֵר לְגַלּוֹת מַהִי הַתְּכוּנָה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר