עמוד:30

30 גילויים : גפרורים | ט . סדרות | © כל הזכויות שמורות למטח 3 . א . הַשְׁלִימוּ אֶת הַסִּדְרָה . ב . סַרְטְטוּ אֶת הַצּוּרָ ה הַחֲמִישִׁית בַּסִּדְרָה . ג . כִּתְבוּ אֶת שֵׁשֶׁת הַמִּסְפָּרִים הָרִאשׁוֹנִים בַּסִּדְרָה : . . . , , , , , , ד . מַהוּ הַמִּסְפָּר הָעֲשִׂירִי בַּסִּדְרָ ה ? ה . בְּנוּ צּוּרָ ה הַשַּׁיֶּכֶת לַסִּדְרָ ה מִ - 37 גַּפְרוּרִים . כַּמָּה רִִבּוּעִים יֵשׁ בַּצּוּרָ ה שֶׁבְּנִיתֶם ? רִבּוּעִים . 4 . הִתְבּוֹנְנוּ בַּסִּדְרָ ה שֶׁלִּפְנֵיכֶם . הסדרה הזאת שונה משלוש הסדרות הקודמות לה . בסדרה הזאת גודל הקפיצה בין מספר למספר משתנה, וההפרש בין גודלי הקפיצות הוא קבוע : כל קפיצה גדולה ב- 3 מהקפיצה הקודמת לה . העובדה הזאת מקשה על התלמידים . יש לאפשר להם להשתמש בגפרורים או לסרטט על רשת . 31 12 7 152 4701316191 13 10 7 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר