עמוד:5

5 גילויים : פעילויות חקר | © כל הזכויות שמורות למטח א שברים 2 במספר 5 . 1 . א . נכפיל את המונה ואת המכנה של 3 2 , קטן ממנו או שווה לו ? האם השבר החדש גדול מ- 3 2 במספר אחר . ב . נכפיל את המונה ואת המכנה של 3 2 , קטן ממנו או שווה לו ? האם השבר החדש גדול מ- 3 2 את המספר 5 . 2 . א . נחבר למונה ולמכנה של 3 2 , קטן ממנו או שווה לו ? האם השבר החדש גדול מ- 3 2 . ב . בחרו מספר נוסף וחברו אותו למונה ולמכנה של 3 2 , קטן ממנו או שווה לו ? האם השבר החדש גדול מ- 3 2 אותו מספר . ג . נחבר שוב למונה ולמכנה של 3 2 בכל פעם מספר גדול יותר מקודמו . נחבר למונה ולמכנה של 3 2 , קטן ממנו או שווה לו ? בדקו בכל פעם, האם השבר החדש גדול מ- 3 2 ד . האם תוכלו לחבר אותו מספר למונה ולמכנה של 3 כך שערכו לא ישתנה ? 2 , ה . האם תוכלו לחבר אותו מספר למונה ולמכנה של 3 2 ? כך שיתקבל מספר קטן יותר מ- 3 5 × 2 2 5 × 3 3 5 + 2 2 5 + 33 5 + 2 2 5 + 33 5 + 2 2 5 + 3 3 5 + 2 2 5 + 33 5 + 2 2 5 + 3 3 5 + 2 2 5 + 33 5 + 2 2 5 + 3 3 5 + 2 2 5 + 33 5 × 2 2 5 × 3 3 . . . = < ש ב ר י ם פ ש ו ט י ם 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר