עמוד:50

שוב חישוב הינה הפתרון של פעילות 3 : 3 . א . מתחו קו מכל מספר אל מקומו על ישר המספרים . 1 1 - 2 - 1 1 - 1 1 2 2 1 - 1 2 5 . 0 - 2 5 . 1 2 0 ב . השלימו מספרים מתאימים מתוך הרשימה שלמעלה : 1 1 = = 1 - 2 5 . 1 5 . 0 - 2 ב פעילות 4 התלמידים יכולים לכתוב שברים או מספרים עשרוניים, כרצונם . אפשר לדון עם התלמידים במספרים שכתבו ולבדוק אם אכן מתקיים שוויון בין שני סוגי המספרים באותו מקום על הישר . הינה הפתרונות של סעיפים א ו- ב של פעילות 5 : 5 . א . הקיפו את כל המספרים שאפשר למקם על הקטע הצהוב . 6 - 8 - בב דד יקהיקה האם הקפתם ארבעה מספרים ? 1 5 - 2 7 - 2 5 1 6 - 7 7 - 4 1 . 8 - 99 . 7 - 1 2 גדול מ- 2 ב פעילות 6 כדי להשוות בין שלושת השברים הנתונים, די לדעת ש- 3 1 , ולכן יש לכתוב את המספרים על הישר כך : 2 קטן מ- 2 וש- 5 2 מתחת לנקודות המתאימות על הישר . 2 ו- 15 , 3 6 . א . כתבו את השברים החיוביים 2 2 - ) מתחת לנקודות המתאימות על הישר . 2 - ) ו- ( 15 - ) , ( 3 ב . כתבו את השברים השליליים ( 2 1 0 1 - 2 - 1 - 23 - 22 5 1 25 32 50

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר