עמוד:159

יוצא מן הכלל עמוד 122 : באיור של כיסאות הילדים בחנות "המון כיסאות" אפשר לראות שתי קבוצות : קבוצת הכיסאות שיש להם משענת וקבוצת הכיסאות שיש להם ידיות . יוצא יוצא ממ ה ה ככ לללל בחנות "המון כיסאות" יש 6 דגמים של כיסאות ילדים : האם כתבתם את הצבעים של כל הכיסאות בתרשים ושום אזור לא נותר ריק ? בב דד יקהיקה תרשים 1 כיסאותשיש לה ם מ ש ע נ ת כיסאות שיש לה םי ד י ו ת תרשים 2 כיסאות שיש ל ה ם י ד י ו ת כיסאותשיש לה ם מ ש ע נ ת איזה מהתרשימים האלה מייצג את הקשר בין קבוצת הכיסאות שיש להם ידיות לקבוצת הכיסאות שיש להם משענת ? כתבו את הצבע של כל כיסא באזור המתאים בתרשים זה . אם יש כיסא שאינו מתאים לשום קבוצה, סמנו אותו X-ב . ו ר ו דירוק כחול אפור אדום כתום כל ששת הכיסאות שייכים לקבוצת הכיסאות שיש להם משענת, ולקבוצת הכיסאות שיש להם ידיות שייכים ארבעה כיסאות שלכולם יש משענת . קבוצת הכיסאות שיש להם משענת מכילה את קבוצת הכיסאות שיש להם ידיות . לפיכך יש לסרטט את קבוצת הכיסאות שיש להם ידיות בתוך קבוצת הכיסאות שיש להם משענת, ולכן התרשים המתאים הוא תרשים 1 . 159

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר