נמצאו 94 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: גאומטרייה לכיתה ב
• גופים
• מדידת אורך ומדידת שטח
• הזזה
• מדידת זמן
• מדידת משקל
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 6
• בעיות השוואה (חיבוריות)
• כפל וחילוק וסדר פעולות
• בעיות כפליות
• נושאים נוספים (חצי ורבע, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 5
• כפל
• המבנה העשרוני - חלק ב
• חקר נתונים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 4
• חיבור וחיסור עד 20
• המבנה העשרוני - חלק א
• בעיות חיבוריות
• גימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה א
ספר 3
• חיבור וחיסור עד 20 – חלק ב
• בעיות חיבוריות
• כפל עד 20
• נושאים נוספים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: تشمل سلسلة أعجوبة الطبيعة في العلوم والتكنولوجيا للصفّ الثاني ثلاث كرّاسات: الموادّ، الحياة وعالم منوّع.
تتيح السلسلة التعمّق وترسيخ المعرفة والمهارات المطلوبة حسب المنهج التعليميّ المحتلن في العلوم والتكنولوجيا للصفّ الثاني.
1. الموادّ
2. الحياة
3. عالم منوّع  
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: تدعو كرّاسة "الحياة" من سلسلة "أعجوبة الطبيعة" لإثارة فضول التلاميذ للبحث واكتشاف عالم الكائنات الحيّة. تفتتح الكرّاسة بعلامات الحياة عند الكائنات الحيّة المختلفة، والطرق المختلفة التي بواسطتها تحصل عليها. احدى الاحتياجات الوجوديّة هي الغذاء، يتناول الفصلان الثالث والرابع أسناننا وأسنان الحيوانات: مبنى الأسنان، وظيفتها، المحافظة على الأسنان وصحّة الأسنان. تضمّ الكرّاسة زوايا ثابتة تمكّن ترسيخ المعرفة والمهارات المطلوبة حسب المنهج التعليميّ المحتلن. المواضيع المركزيّة في الكرّاسة: كيف نعرف ما هو حيّ؟؛ ما هو الضروريّ للحياة؟؛ نفتح أفواهنا؛ صحّة الأسنان.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: تدعو كرّاسة "عالم منوّع" من سلسلة "أعجوبة الطبيعة" لإثارة فضول التلاميذ للبحث واكتشاف التشابه والاختلاف بين الكائنات الحيّة. تتطرّق الكرّاسة للتنوّع في الطبيعة من ناحية الحصول على الغذاء، الاتّصال، التكاثر والاعتناء بالأنسال. أيضًا، تتطرّق الكرّاسة إلى تأثير نشاطات الإنسان على البيئة وعلى الحيوانات، والنشاطات التي يقوم بها الإنسان لتقليص الإضرار بالبيئة والمحافظة على الحيوانات. تضمّ الكرّاسة زوايا ثابتة تمكّن ترسيخ المعرفة والمهارات المطلوبة حسب المنهج التعليميّ المحتلن. المواضيع المركزيّة في الكرّاسة: طرق منوّعة للحصول على الغذاء؛ طرق منوّعة للاتّصال؛ الوالدان والأنسال؛ تأثير الإنسان على البيئة.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: تفتتح كرّاسة الموادّ السنة الدراسيّة وسلسلة "أعجوبة الطبيعة" وتدعو لإثارة فضول التلاميذ للبحث واكتشاف عالم الموادّ. تتمركز الكرّاسة في معرفة موادّ منوّعة وتمييز صفاتها، الانتقال بين حالات المادّة، والتطرّق إلى العلاقة بين صفات الموادّ واستعمالاتها. وأيضًا، تتناول الكرّاسة مراحل المعالجة من موادّ خام لمنتج، وأيضًا مادّة البلاستيك: صفات واستعمالات، الضرر بالبيئة بسبب استعمال منتجات بلاستيكيّة. والطرق لتقليص الضرر. تضمّ الكرّاسة زوايا ثابتة التي تمكّن ترسيخ المعرفة والمهارات المطلوبة حسب المنهج التعليميّ المحتلن. المواضيع المركزيّة في الكرّاسة: كلّ شيء مادّة؛ صفات الموادّ؛ كيف نفعل هذا؟؛ الإنسان، الموادّ، البيئة.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: الهندسة للصفّ الثاني: مرشد المعلّم
- الأجسام
- قياس الطول وقياس المساحة
- الإزاحة
- قياس الزمن
- قياس الوزن
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: המדריך מלווה את מארז הלמידה, ופורס את הרציונל הפדגוגי המנחה של המארז – שיתוף. תחום הדעת מתמקד בחיים בחברה ומארז הלמידה עוסק בכך, הן באופן התוכני והן באמצעות יישום הערכים החברתיים באופן פעיל באמצעות פעילויות השיתוף. המדריך כולל:
1. רציונל הפיתוח
2. מרכיבי המארז, משמעותם ואופן השימוש בהם
3. הצעות ליצירה, משחקים
4. הנחיות להוראה ויישום
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מארז הלמידה של ישראלים צעירים כולל שתי חוברות. זוהי חוברת הטקסטים והפעילויות בעקבות טקסטים. החוברת עוסקת בנושאים: אני– מאפיינים אישיים,  הבית , המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת, חברות,  הכרות עם הארץ.
היא כוללת סיפורים, שירים, איורים מרהיבים, שאלות לדיון ושאלות ללמידה עצמית.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: המדריך למורה מציע ארגז כלים עשיר לתכנון מהלכי הלמידה בכיתה.
באמצעות הכלים שבמדריך יכול המורה לנוע מהמקרו למיקרו : תוכנית שנתית, מבט כולל על כל חוברת, וזום אין לכל אחד מפרקים ותיאור של מהלכי הלמידה בכל פרק.
המדריך מציע למורה כלים להיערכות להוראה, ומתווה לתכנון השיעורים והצעות להרחבה על בסיס המודלים הפדגוגים שבבסיס התכנית. מבנה המדריך למורה:
מבוא – אודות התכנית, מודלים פדגוגים, פריסת התכנית השנתית ומיפוי המיומנויות.
חומרים
חיים
עולם מגוון
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: חוברת מתוך מארז הלמידה ישראלים צעירים ב. החוברת מבוססת על העיקרון הפדגוגי של שיתוף. היא כוללת דפים להקניה, לתליה במרחב הכיתתי ולמשוב עמיתים, מדבקות תגובה, קלפי משחק. החוברת מיועדת לעבודה לצד חוברת הטקסטים והפעילויות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: חוברת "עולם מגוון" בסדרת "פלא טבע" מזמינה את הילדים להצית את הסקרנות לחקור ולגלות את הדמיון ובשוני בין היצורים החיים. החוברת עוסקת במגוון בטבע בהקשר של הדרכים להשגת מזון, יצירת תקשורת, רבייה וטיפול בצאצאים . בהמשך, החוברת עוסקת בהשפעת פעילות האדם על הסביבה ועל בעלי החיים, ובפעולות שהאדם עושה לשם צמצום הפגיעה בסביבה ולמען השמירה על בעלי החיים . החוברת כוללת מדורים קבועים המאפשרים ביסוס הידע והמיומנויות הנדרשים על פי תכנית הלימודים המעודכנת . הנושאים העיקריים בחוברת:
• מגוון דרכים להשגת מזון.
• מגוון דרכים ליצור קשר.
• הורים וצאצאים.
• השפעת האדם על הסביבה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: חוברת "חיים" בסדרת "פלא טבע" מזמינה את הילדים להצית את הסקרנות לחקור ולגלות את עולם היצורים החיים. החוברת פותחת בסימני החיים של היצורים השונים, בצורכי הקיום שלהם ובדרכים השונות שבהן הם משיגים אותם . אחד מצורכי הקיום הוא מזון, והפרק השלישי והרביעי בחוברת עוסקים בשיניים שלנו ושל בעלי חיים : מבנה השיניים והתפקוד שלהן, ושמירה על השיניים ובריאות הפה . החוברת כוללת מדורים קבועים המאפשרים ביסוס הידע והמיומנויות הנדרשים על פי תכנית הלימודים המעודכנת . הנושאים העיקריים בחוברת:
• איך יודעים שיצור חי?
• מה צריך כדי לחיות?
• פותחים פה
• בריאות השיניים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח צוות מדע וטכנולוגיה
תיאור: חוברת חומרים פותחת את השנה ואת סדרת "פלא טבע" ומזמינה את הילדים להצית את הסקרנות לחקור ולגלות את עולם החומרים. החוברת מתמקדת בהכרת מגוון חומרים ואפיון תכונותיהם, מעברים בין מצבי צבירה, והתייחסות לקשר שבין תכונות החומרים לשימושים שעושים בהם. בהמשך, החוברת עוסקת בתהליכי עיבוד מחומר גלם למוצר, וכן בחומר פלסטיק : תכונות ושימושים, פגיעה בסביבה בעקבות שימוש במוצרי פלסטיק . ודרכים לצמצום הפגיעה . החוברת כוללת מדורים קבועים המאפשרים ביסוס הידע והמיומנויות הנדרשים על פי תכנית הלימודים המעודכנת . הנושאים העיקריים בחוברת:
• הכל חומר
• תכונות חומרים
• איך עושים את זה?
• אדם, סביבה וחומרים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: גאומטרייה לכיתה ב
• גופים
• מדידת אורך ומדידת שטח
• הזזה
• מדידת זמן
• מדידת משקל
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מטח - צוות חינוך חבתרי .
תיאור: "لا تسخروا منّي" يفتح المجال أمام كلّ بنت وولد أنْ ينمو في مجتمع يقوم على المساواة، التسامح والاحترام المتبادَل. بدعم سفارة الولايات المتّحدة الأمريكيّة في إسرائيل ومساعدتها، تمّت ملاءمة البرنامج للتلاميذ اليهود والعرب في إسرائيل. إنشاء بيئة مبنيّة على الاحترام وآمنة.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 1: פעילויות להכרת האותיות א-ד (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 2: פעילויות להכרת האותיות ה-ח (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים, ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 3: פעילויות להכרת האותיות ט-ל (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 4: פעילויות להכרת האותיות מ-ע (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 5: פעילויות להכרת האותיות פ-ק (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 6: פעילויות להכרת האותיות ר-ת (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור:  يرافق مرشد المعلّم كتاب "نَحْنُ" للصفّ الثاني. يضمّ مرشد المعلّم التصوّر الفكريّ للكتاب، المواضيع التي يتناولها الكتاب، وصف وشرح التصوّر الفكريّ لمبنى الكتاب، المبادئ والأهداف في مجال المعرفة، التدريس والمهارات، مركّبات تتعلّق بفنّ التدريس واقتراحات لطرائق التدريس وفعّاليّات ننصح بها لكلّ زاوية من الزوايا في الكتاب.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור:  وُضع الكتاب التعليميّ "نَحْنُ" للصفّ الثاني وفق المنهج التعليميّ المحتلن في الموطن والمجتمع والمدنيّات. يتناول الكتاب المواضيع التالية: أنا، بيئتي القريبة، أُسرَتي وعائلتي الموسَّعة، البيت، التقاليد والتراث، التربية الماليّة والتعرّف على المناظر الطبيعيّة في البلاد. الكتاب هو كتاب تعليميّ مصوّر، يُقسم إلى أربعة فصول، كما أنّه مبنيٌّ كقصّة متواصلة، تتمحور حول مجموعة من الأولاد. يضمّ الكتاب قصصًا، قصائد، رسومات توضيحيّة، أحاجيَ وأسئلة للتسلية، أعمالًا فنّيّة، صور ومقابلات مع أولاد. تعتمد جميع الموادّ على الحضارة والتراث العربيّ، وهي ذات صلة بعالم التلاميذ.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מטח .
תיאור: התכנית 'אל תלעגו לי' פותחה במקור בארה"ב על ידי ארגון בשם " Operation Respect " שהקים הזמר פיטר יארו, חבר להקת "פיטר פול ומרי". הארגון חרת על דגלו מטרה לאפשר לכל ילדה וילד לגדול בקהילה המושתתת על שוויון, סובלנות וכבוד הדדי. בתמיכה ובסיוע של שגרירות ארה"ב בישראל, הותאמה התכנית ופותחה במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח).
לבתי-הספר היהודיים והערביים בישראל. מטח אף מפעיל את התכנית בשיתוף משרד החינוך (מחוז מרכז) בעשרות בתי-ספר בארץ.
מהדורה זאת של החוברת היא גרסה מעודכנת ומורחבת, פרי פיתוח של צוות התכנית במטח.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 6
• בעיות השוואה (חיבוריות)
• כפל וחילוק וסדר פעולות
• בעיות כפליות
• נושאים נוספים (חצי ורבע, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 5
• כפל
• המבנה העשרוני - חלק ב
• חקר נתונים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב
ספר 4
• חיבור וחיסור עד 20
• המבנה העשרוני - חלק א
• בעיות חיבוריות
• גימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: الوصف: موضوعات التعلّم في الصفّ الثاني – الكتاب 6:
- مسائل مقارنة (جمعيّة)
- الضرب والقسمة وترتيب العمليّات الحسابيّة
- مسائل ضربيّة
- موضوعات إضافيّة (النصف والرُّبع، الأعداد السالبة)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
 
מאת: מירה אואן, אסתר ברונר
תיאור: תכנית "ניצנים" פותחה במסגרת פרוייקט להוראת עברית לגיל הרך, לגילאי גן ולכיתות א' וב' בתפוצות.
התכנית יכולה להתאים גם לשלבי קריאה ראשונים של רכישת השפה ומטרתה לטפח את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לכך.
העקרון החינוכי העומד בבסיס התכנית הוא השילוב בין גישות חדישות בהוראת השפה, עולם התוכן הרלוונטי לילדים והעולם היהודי הסובב אותם.
התכנית מתמקדת בנושאים מתחומי היהדות ומחיי היום-יום של הילדים.
התכנית בשלוש רמות; כל רמה כוללת 7 ספרונים, מדריך למורה וקלטת שמע.
ברמהה II וברמה III יש חוברת פעילויות לתלמיד בכל רמה.
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 5: مرشد المعلّم
الوصف: موضوعات التعلّم في الصفّ الثاني – الكتاب 5:
- الضرب
- المبنى العشريّ – الجزء الثاني
- بحث المعطيات
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 4: مرشد المعلّم
الوصف: موضوعات التعلّم في الصفّ الثاني – الكتاب 4:
- الجمع والطرح حتّى 20
- المبنى العشريّ – الجزء الأوّل
- مسائل جمعيّة
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 6
فصول التعليم للصفّ الثاني – الكتاب 6:
مسائل مقارنة (جمعيّة)
الضرب والقسمة وترتيب العمليّات الحسابيّة
مسائل ضربيّة
موضوعات إضافيّة (النصف والربع، الأعداد السالبة)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 4
فصول التعليم للصفّ الثاني – الكتاب 4:
الجمع والطرح حتّى 20
المبنى العشريّ – الجزء الأوّل
مسائل جمعيّة
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: مسارات زائد 5
فصول التعليم للصفّ الثاني – الكتاب 5:
الضرب
المبنى العشريّ – الجزء الثاني
بحث المعطيات
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב:
• בעיות השוואה (חיבוריות)
• כפל וחילוק וסדר פעולות
• בעיות כפליות
• נושאים נוספים (חצי ורבע, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: "מדריך למורה  - גאומטרייה לכיתה ב" - עוסק בנושאים הבאים:
- גופים
- מדידת אורך ומדידת שטח
- הזזה
- מדידת זמן
- מדידת משקל
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: שבילים פלוס : 6: 
• בעיות השוואה (חיבוריות)
• כפל וחילוק וסדר פעולות
• בעיות כפליות
• נושאים נוספים (חצי ורבע, מספרים שליליים)
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: يشمل ما يلي:
- أسس بناء وتطوير التدريس للصفّ الثاني.
- الأسس التي اعتمدنا عليها ﻓﻲ: اختيار ﻣﻀﺎﻣﻴﻦ كتاب التدريس.
- مراحل تعليم القراءة والكتابة وفق ما عرض ﻓﻲ كتاب"لغتنا العربيـّة".
- اقتراحات وطرائق التدريس ﻓﻲ فصول الكتاب: الفصول ﻣﻦ الأوّل حتّى العاشر.
- ﻣُﻠﺤﻖ - قاموس كلمات الكتاب.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב - ספר 5
• כפל
• המבנה העשרוני - חלק ב
•חקר נתונים
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
מאת: צוות מתמטיקה מטח
תיאור: פרקי הלימוד לכיתה ב - ספר 4
• חיבור וחיסור עד 20
• המבנה העשרוני - חלק א
• בעיות חיבוריות
•גימטרייה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הצג עוד תוצאות